【飲食】貼地既鹵水鵝店 |錦記鹵鵝店

經常去長沙灣,就多左機會出係長沙灣搵食。今次就去左一間鹵鵝店,鋪頭細細,專做外賣生意,但都有3、4個位比客人堂食。我地選擇左堂食,座位逼狹,如果咁岩多客人黎買外賣會有少少坐得唔舒服,不過冷氣夠大,加分呀!

鵝片飯($42)
鵝片啖啖肉,冇骨架,有D位置會「鞋口」,但可接受。鹵水味唔重太香濃,但就醃到岩岩味,夠味道。還有酸菜同豆腐作伴,價位好合適呢~


3餸飯($30)
3餸飯要左豬耳、豬頸肉、雞蛋。與其叫呢個做3餸飯,倒不如叫做4餸飯,因為底下仲兩大片既鹵豆腐,感覺賺了:P 因為鹵豆腐亦是3餸飯餐牌上其中一個可以叫的餸。 豬耳就好爽口同入味,豬頸肉就略嫌肥左D!整體好抵食,怪唔得我地一路食,一路都幾多人黎買外賣。


餐牌:





仲有冇其他長沙灣既食店好好味?歡迎推介比我:D


餐廳資料:錦記鹵鵝店
地址:長沙灣順寧道98號美寧中心A座地下7號舖

__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram