【飲食】港島平價buffet 星期一最抵食 | 逸亭餐廳

無意中發現呢間灣仔酒店自助餐,平時食一個自助餐都差唔多$500一個人,呢一間餐廳只不過係一半既價錢,計埋折扣,星期一就最抵食,而且係公司附近,就約左朋友一齊去食晚餐:) 

餐廳環境不是太大,比較古色古香,食物都是集中係同一區,大概可分為熟食區、海鮮區、粉麵區和甜品區,而當中既甜品區就最吸引我!

先分享熟食區:


有各式各樣的熱食,蒸魚、烤餅、咖哩牛腩、炒菜..

有炒粉麵、煮青口、茄汁蝦等…我最喜歡就係焗蠔呀~仲有D蠔汁,唔會太乾



還有一個沙律吧,當中的配料亦很豐富!有煙三文魚、亦有鴨胸肉等…



刺身、海鮮區放係門口位置,我同朋友先食沙律,第二round先開始食海鮮~~
海鮮唔係太吸引,只有螺、蝦、麵包蟹和青口等等…個人認為青口同螺比較出色,麵包蟹都幾多膏,但長腳蟹過為瘦削。不過想想這餐飯的價錢,自然不能要求太多。

旁邊有一些天婦羅,吉列蝦唔錯!

  也有一些壽司和刺身,刺身要了三文魚、吞拿魚和八爪魚,但三文魚色澤一般。

有牛肉食呢,呢個牛味濃,幾好~


有一個粉麵檔,有幾款麵同餸揀~ 

有即煎羊架,羊羶味唔算太強烈,食左一口都幾嫩,但我依然接受唔到呀~~睇住朋友食得幾滋味!


終於介紹我最中意既甜品區!!!
甜品方面花多眼亂呢,有好多款甜品!!! 故意留肚等食甜品~~

豆腐花有6款配料落,除左黃糖,仲有紅豆、芋圓!!!!


馬卡龍樣靚,甜度亦唔會太高,外脆內軟。

 蛋糕有芝士蛋糕、蘋果金寶、班蘭蛋糕和綠茶蛋糕等…正好前排好想食班蘭蛋糕,呢度就有喇,蛋糕好鬆軟呀~
 芝士蛋糕幾軟滑!

 一口一小個蛋糕仔


最估唔到係呢個西米露放左D小丸子 :P




最後,我地整左窩夫,整作方法亦好簡單:先噴上一些牛油,然後倒上粉漿,等2:30分鐘咁就得喇!非常簡單呢




可以揀落錬奶、砂糖,我就揀左「筆」三大球movenpick雪糕呀,仲有D topping!!

餐廳用左movenpick雪糕,食完窩夫,我同朋友亦食多幾球雪糕先滿足!朱古力雪糕最好食,朱古力味最濃。


全晚整體幾滿意,侍應執碟快而且好有禮貌,見我唔係好識點整個窩夫,都會主動過黎幫我。野食方面同價錢成正比,始終一分錢一分貨,海鮮刺身選擇較少,但甜品種類真係令我眼前一亮,三個鐘內可以慢慢食~~


價錢方面: 
自助晚餐:  6:30-9:30
星期一至四 $338(成人),$258 (小童及長者)
星期五至日 $368(成人),$288 (小童及長者)
星期一有7折優惠,另收加一服務費


餐廳資料:逸亭餐廳
地址:灣仔灣仔道209-219號銅鑼灣利景酒店1樓
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram