【好物推介】Mighty Mug不倒杯 唔洗再怕倒瀉水

相信大家都有倒瀉水既經驗,功課、文件等重要既資料都會被倒濕,而呢款不例杯簡直係我既救星!今次收到Mighty Mug HK 既試用邀請,送左呢2款杯比我, 第一次用不倒杯,覺得好神奇,拍勁都唔跌!


Mighty Mug設計理念:魔術吸盤令水杯不再輕易打翻,最適合辦公室或隨身攜帶外出,不再擔心翻杯弄濕重要文件以及電子設備。




今次試用既分別係Mighty Mug GO 神奇不倒保溫旅行杯 (左)Mighty Mug SOLO 神奇不倒旅行單杯 (右),每一款都有5款顏色選擇。





Mighty Mug用左魔術吸盤既專利設計,所以水杯會痴實張枱或者係任何平面,唔會跌。我覺得最神奇既地方,當左推右推都唔跌時,只要輕輕向上拎起,就可以拎到隻杯。



加上有蓋既設計,好大力拍都唔會有水濺出黎。

Mighty Mug SOLO 神奇不倒旅行單杯(紅色)用左雙層真空隔熱不銹鋼,所以可保溫4小時及保冷14小時。而Mighty Mug GO 神奇不倒保溫旅行杯(紫)可以持續保溫 40 分鐘左右,亦可以放100度的熱水.



我既親身試用:
片段一
輕拍Mighty Mug都唔會跌,而只要向上拎起,就可以解除阻力,輕易拿起水杯~



片段二
大力拍Mighty Mug都冇跌~~

總括黎講, 呢款水杯好岩我呢D勁「論盡」既人,我曾經試過成杯水倒落keyboard度,搞到keyboard壞左,仲要後日要交論文,個時既畫面真係不堪回想。不過水杯都有相對既重量,認為係辦公室、屋企都比例岩用呢個產品~


Mighty Mug售價: 約$179 – $280(不同款式價格都唔同)

有興趣可以係以下既零售點睇下:
Backers, Citysuper, com n'sense, Escapade Sports, Eslite Bookstore, HMV, IP Shop, Log-On, Metrobooks, Pacific Coffee, Searching C
Online store : www.greatdeals.com.hk

以上全是我的個人感受,而產品由PG3PM提供,希望你地中意我既分享~~

__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)
聯絡/邀請/合作試用:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram