【飲食】天后新開既台灣餐廳 | 台灣郎

約左個好朋友食飯,就佢揀左佢番工個邊既餐廳。台灣郎既門面幾有台灣既風格,令我地諗起我地第一次一齊去旅行,考完公開試就去左台灣放鬆下~而我既第一次出國旅行就係同左佢去台灣,轉眼都數年了,大家都有唔同既出路,佢有佢做野,我有我既讀書,懷念以前一齊讀書既時光,要好好plan下幾時再同佢去旅行~

我地叫左幾樣野食:

台南魯肉飯 $35 


魯肉飯細細碗,起初覺得會唔夠飽,但叫埋其他小食:鹽酥雞、花枝丸、花蓮小丸子,其實都會飽飽地。 魯肉飯肥瘦適中,撈住飯食就最好味,不過覺得唔夠汁,多番少少就 好。同埋滷蛋份量得1/4隻,如果係半隻就比較好喇!


台灣馳名鹹酥雞$78
呢客鹹酥雞索價太高,還要計加一後,感覺不太值~但味道實在不賴,香脆美味~~雞粒細細粒,食起黎好方便。

秘制小聖子$78


起初我以為係熱食,但原來係凍食。聖子份量幾多,辣辣地又好開胃~



花蓮小丸子湯$38


小丸子湯味道清甜,蘿蔔仲要冇渣,讚~~
小丸子應該係豬肉丸,入口彈牙呢~

香炸花枝丸$28

最中意食香口野,如果多D調味會仲好~


避風塘炒時蔬$78

用避風塘既方式炒菜,把簡簡單單既菜變得可口了。但係呢碟菜放上枱已經唔夠熱,分數大減><






餐牌







餐廳資料台灣郎
地址:天后銀幕街21號地下及1樓
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)
聯絡邀請/ 合作試用:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram