【飲食】食在佐敦 | Flaneur

前幾日跑步消耗既卡路里,今日又番晒黎喇~

脆蟹肉薯丸$68



一共有6粒蟹肉薯丸,粒粒飽滿,炸得香脆,口感豐富。

我個人最中意食呢d脆口小食,餡料好足,點上中間既蛋黃醬就特別滋味。


法國鴨肝拼盤$108
有鴨肝醬,煎鴨肝,同蒜蓉包。

自製鴨肝醬呈現米黃色,味道頗香的,加分加分~

鴨肝油脂不是太濃,份量不是太大,不過都幾可口,配著底下的黑醋青蘋果片可以解下膩。


蒜蓉包有4片,軟身得黎好軟熟,而且幾香蒜蓉香!

烤海鮮拼盤$248
我本身對呢個海鮮拼盤冇咩興趣,但朋友話想食,就陪下佢啦~
海鮮拼盤有燒帶子x2、燒生蠔x2、燒大頭蝦、炸軟殼蟹、烤鮮魚、海葡萄
好耐冇食過海葡萄,對上一次好似係沖繩食。海葡萄既質感好特別,而且幾重海水味

燒帶子大大隻,肉質彈牙,不錯呢

大頭蝦都算爽口,而軟殼蟹幾特別,炸粉唔係平時日式食開個隻。



蒜香鯷魚烤原條茄子$68
呢個好惹味,色彩繽紛,茄子整得岩岩好,唔會太軟身,值得叫呀!

Honey Moon ($45) 、 Relax($45)
Honey Moon用左橙汁、蘋果汁同青檸汁,所以比較清新。
Relax就係芒果加椰奶,味道同芒果奶昔差唔多。



裝修幾特別,有個開窗既小設計



餐廳座位唔多,今次被安排坐係bar table既位置。因為半室外既關係,加上我又一個超惹蚊既人,唔夠一陣已經好多蚊爛,好彩店員肯借蚊怕水比我,先可以舒緩一下。


餐牌



餐廳資料:Flaneur
地址:佐敦官涌街5號地舖

__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)
聯絡邀請/ 合作試用:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram