【飲食】再見了, 伯爵茶千層蛋糕~ | Lady M

知道伯爵茶千層蛋糕做到31/10就停售,早兩星期前就同男朋友一同去試試。係假日既下午,我地等左差不多一個鐘,未知平時係咪都係咁多人,定係因為伯爵茶千層蛋糕既威力呢?幸好我地入座時仲有伯爵茶味:)!!!

🍰Cake set $298 可以揀2件千層蛋糕,2件其他口味蛋糕,同2杯飲品,價錢還可接受吧!


4件蛋糕同用小方盤上桌,仲有D水果可以食。


先介紹伯爵茶千層蛋糕吧!
第一次食伯爵茶味,很喜歡呢😛,可惜淨係做到10/31號,每一層皮都做到好薄,超過20層吧,cream細膩軟滑😳,充斥著伯爵茶香👍🏻👍🏻~~價錢貴,但真係一分錢一分貨~


抹茶千層蛋糕,同樣地很出色,香氣十足,抹茶味香但不會帶有苦澀味,每層cream都會有抹茶味,但我最中意都係伯爵茶味呢。



法式香蕉千層酥,香甜香蕉同海綿蛋糕既口感互相交替,突出香蕉既味道,可惜是酥皮既質感已變腍><


栗子蛋糕,食到最後一件真係好飽濟><
而且栗子不是我喜好,只有淺嚐一下,但栗子蓉很幼滑~


Rose tea latte Latte
佈滿玫瑰花瓣,質地綿密,奶味重,仲有絲絲既玫瑰花香😋,又唔會太假,我很喜歡❤️❤️❤️

Green tea latte
抹味茶同奶味配合得宜,男朋友好中意飲呢~~


整體黎講,2個人食4件蛋糕,食完真係會好濟,差啲想放棄,都係少食多滋味😝下次再想,我會單叫就算:P


餐牌





餐廳資料:Lady M
地址:銅鑼灣Fashion Walk加寧街1-3號地下C舖
__________________________________________

想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram