【飲食】2小時任食放題 | 組長日式放題

一大班人出街唔知食咩好,第一時間就會諗起食放題🍣,有唔同野食又個個都會有野岩食~
而家有個魚蝦蟹既新年遊戲,我就贏左碟拖羅壽司,但我見到有人贏左🦀長腳蟹一隻😂😂羨慕呀!


組長放題有刺身🐟、壽司、卷物、沙律🥗、天婦羅🍤、鐵板燒、燒物、串燒🍢、拉麵烏冬🍲、甜品同雪糕🍦食~



我冇諗過有得打埋邊爐,可以食肥牛同豚肉等常見配料~
質素就還可以啦~但食到好飽~

食放題當然要叫刺身吧~
刺身厚切,雪味唔重

我覺得最好食就係燒物同炸物,特別係燒鰻魚,夠惹味,南乳雞翼皮脆肉嫩,雞軟骨幾香口





壽司就一般,舊飯偏濕,叫刺身比較好~



羊架係點比朋友食,佢覺得幾好多

牛柳粒肉味濃,唔錯

青口惹味




呢個味道有D奇怪~


連天婦羅香蕉都有,幾搞笑


呢個正,可以再叫!

 餃子好食,但偏油呀~


食到最後就可以食雪糕同甜品~


價錢唔算太貴,4位成人1位半價,而6位成人1位免費,我可以接受~~

餐廳資料:組長日式放題
地址:銅鑼灣駱克道491-499號京都廣場10樓
__________________________________________

想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram