【飲食】北角新餐廳~ | 夏娃

周日去左北角行街,我地就揀左呢間新開既餐廳食午餐~
午餐選擇都有幾多,我同朋友就叫左2個lunch set一齊分享~


lunch set可以配湯或者沙律,我地就各要了湯同沙律~

餐湯係羅宋湯,配料幾多,不過湯較稀淡,味道都唔係太濃~


沙律用左芝麻醬,所以都幾開胃。



🍔菠蘿炸魚柳漢堡 (lunch配湯/沙律) $62 

魚柳包比想像中吸引😍,呢個包唔似平時既魚柳包淨係得一塊,而係有兩塊炸魚柳,所以啖啖都食到魚柳同菠蘿👍🏻!
菠蘿juicy,再加炸得香脆內嫩既魚柳,同惹味既千島醬,真係每一啖都好滿足🤭~~

而且可以揀炸薯格/蕃薯條,個人覺得要點蕃薯條🍠,夠晒特別而且感覺健康啲😎~
起初店員比錯左炸薯格我,好彩最後都另外炸番蕃薯條比我~



海鮮意粉 (lunch配湯/沙律) $62 


意粉汁幾特別,用左日式咖哩整,所以食落甜甜地,海鮮配料有魷魚翼同蜆肉,中規中矩☺️~
個人比較推薦食魚柳包的!😌😌


柚子芝士蛋糕 跟餐$28 
芝士蛋糕軟身,蛋糕面上有柚子碎,食落清新不膩,可以一試❤️~~



Mango Lassi +$12
飲落都好清新,味道唔假~~

餐牌


餐廳資料:夏娃
地址:北角和富道118號康華大廈地下C1號舖
__________________________________________

想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram