【飲食】西環的台灣菜|阿元來了

想食好耐了,終於有人肯陪我去!
肉鬆起司蛋餅 $30

蛋餅一定要趁熱食,餅皮煎得香口,入面係滿滿既肉鬆,中間2件就多啲芝士,食落好香,岩晒我口味❤️❤️不過餐廳位唔多,要等下位同坐得逼小小🤭

除左蛋卷外我地仲食左其他野食~~
魯肉飯 $29


魯肉飯肥肉幾多,但充滿油脂香,入口即化,魯肉汁唔太咸,撈住白飯食就最好,雖然只係一碗仔,但食完都幾飽!👍🏻👍🏻

炸甜不辣 $30 
酥炸魷魚 $39

炸甜不辣同魷魚都係即炸,甜不辣比較有口感同惹味,魷魚就細條啲同份量少啲🤭

冷九份芋圓 $30


九份芋圓就一般般,芋圓彈牙就冇咩味,味道清甜同有口感⭐️

黑糖牛奶珍珠 $28  起司奶蓋紅茶 $25
黑糖珍珠奶茶就正正常常,但芝士奶蓋紅茶麻麻,層奶蓋好奇怪呀,唔岩我口味😵😵😵 

不過我唔中意用餐時間太短,而且坐位逼,坐得唔舒服~

點菜紙



餐廳資料: 阿元來了
地址: 西環西營盤第三街73號地舖
__________________________________________

想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/ 邀請/ 合作試用:

Email: foodsharingnana@gmail.com
Facebook: 
娜娜飄流記 Nana’s diaryyy|Instagram: Foodsharingnana|Openrice:Foodsharingnana |UblogBlogspotTheZtyleWeShareBeauty ExchangeQoozaPixnet


nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram